tisdag 16 maj 2017

~ Veckans Skiss # 153 ~

Då var det tisdag igen och det betyder att det finns en ny skiss hos Veckans Skiss att tolka. Den här veckan är det min skiss som vi tolkar. Jag vill gärna se just din tolkning! Så kila över till Veckans Skiss-bloggen för att läsa om hur du gör :-)

Årets maj-väder har varit minst sagt omväxlande. Eller vad sägs om snöfall här i sydöstra Sverige för bara en vecka sen. Jag trodde jag såg i syne när jag gick upp på morgonen.

En något otippad färgkombination för att vara mig, men det var så himla kul att skapa!

Mina Polychromos-pennor har återigen fått jobba tillsammans med en Spellbinders-die.

Kantfärg från en Distress Ink och Rhinestones på rad.



Material
CS: Vit
Mönstrade papper: My Mind's Eye, Indie
Distress Ink: Ripe Persimmon
Polychromos: 235, 115, 113, 111, 109, 108, 107,
Blommor: Okänt
Brads: American Crafts
Rhinestones: KaiserCraft
Alfabet: Making Memories Magnetic Stamp Alphabet
Thickers: American Crafts, Rocketeer

Inga kommentarer: