torsdag 7 september 2017

~ Scraphusets septembertävling ~ 

Nu i september har Scraphuset en tävling där man ska tolka "i backspegeln" på sitt egna sätt. Jag hade detta foto utskrivet liggandes på mitt skrivbord, och det symboliserar en tillbakablick till en fantastisk kväll som jag och maken hade i somras när vi gjorde en liten roadtrip i de småländska skogarna.

En annan tillbakablick/titt i backspegeln är materialet som har en del år på nacken, en tillbakablick i stil, färg och mönster.

Jag försökte hitta vilket år detta alfabet kan vara inköpt, men jag hittade inte det här i bloggen. Men jag gissar på 2009/2010 någonting.

Lager på lager och olika detaljer.



Material
CS: Vit, grå, craft, cream & gul
Mönstrade papper: Simply Stories
Twine: Jillibean Soup
Fjäril: okänt
Stansar: Fiskars & Panduro
Alfabetsstickers: Pink Paislee
Halvpärlor: Panduro

1 kommentar:

Malin ~ Lillpiga sa...

Mycket snyggt! Gillar placeringen av dina lager-på-lager. :) Tack för att du är med och deltar i vår tävling på Scraphuset. Mvh Malin/DT