tisdag 26 september 2017

~ Veckans Skiss # 167 ~

Redan tisdag :O Oj vad veckorna rullar på! Den här veckan är det Anna K W aka Zildara som är skissmakaren och som vanligt är skissen väldigt inspirerande.

Med mycket ojämn regelbundenhet köper jag med mig en blommor hem på fredagen efter jobbet, och fixar till min egna bukett. Detta är den som senast följde med hem för knappt 1,5 vecka sedan.
Stämpeln är stämplad med gemonskinlig stämpeldyna och sedan har jag jobbat med Perfect Pearls i färgen Blus. Pilen är sedan 2008 tror jag och infärgad med rosa akrylfärg och sedan har jag duttat på rosaglittrig akrylfärg på det. 

Twine och Perfect Pearl.

Buketten.



Material
CS: Vit & craft
Mönstrade papper: Maja Design
Chipboard: Scenic Route
Akrylfärg: Studio Design, Painterly Pink & Making Memories, Tickled Pint
Stämpel: Spellbinders
Perfect Pearls: Blush
Twine: Panduro
Pearl Maker: Pastellrosa
Alfabetsstickers: Panduro

Inga kommentarer: