tisdag 27 februari 2018

~ Veckans Skiss #187 ~ 

Den här veckan är det min skiss som tolkas hos Veckans Skiss. Och jag skulle bli superglad om du som läsare gör en tolkning, så kila över till Veckans Skiss och se hur du gör för att dela den med oss i teamet.
Över till min egna tolkning då, som faktiskt skiljer sig en del från skissen. Detta beror på att fotot jag hittade som jag ville tolka fick styra.

Blommor och fasetter är fina grejer det :-) För att inte prata om den fina kantstansen som fått jobba till den här layouten.

Här har min fina die från Gummiapan fått jobba med olika papper från Maja Design. 

Återigen en bild på hur fint pappret blir när jag har jobbat med min favoritstans från Martha Stewart.



Material
CS: Vit
Mönstrat papper: Maja Design
Stans: Martha Stewart
Distress Ink: Mowed Lawn

Inga kommentarer: