måndag 6 augusti 2018

~ Bloggen fyller 10 år ~

Idag fyller bloggen 10 år, och detta ska såklart firas med en liten tävling :-) Som de flesta vet vid det här laget älskar jag skisser. Så det är ganska självklart att det är just en skiss jag tänker mig att ni läsare ska få tolka.

 Tävlingsregler 
För att delta behöver du göra två olika saker, dels svara på frågan samt även tolka skissen utifrån det tema jag skriver om:
  • Jag har varit/är inspiratör för tre olika sidor/team. Vilka är dessa? Ett tips är att kolla lite bland menyerna här på bloggen :-)
  • Det är valfritt att göra ett kort, en layout eller mixed media - men med förbehållet att det ska vara sommartema på ditt alster.  
Kommentera detta inlägg med ditt svar samt med en direktlänk till ditt alster ELLER kommentera inlägget med denna skiss och min tolkning som finns på Instagram, mitt användarnamn är Mahlin78. Du kan även maila mig på mahlin78 @ gmail.com (ta bort mellanslagen före och efter @).
Du har fram till 26 augusti kl 23.55.
Vinsten är detta dekorationspaket.

Min egna tolkning av skissen blev denna layout:
För första gången på många år köpte jag mig en mjukglass på min semester :-)



Material
CS: Cream & korall
Mönstrade papper: Maja Design
Die: Wish
Distress Ink: Abandoned Coral & Tumled Glass
Stämpel: Tim Holtz
Rub-on-alfabet: Craft Smith
Blommor: Panduro & okänd
Halvpärla: Panduro

Inga kommentarer: