tisdag 28 augusti 2018

~ Veckans Skiss #206 ~ 

Redan dags för höstens andra skiss hos Veckans Skiss, och den här veckan är det Ciza som utmanar oss. För mig blev skissen en rejäl utmaning och min tolkning är en väldigt fri tolkning :-) Kila över till bloggen för att se skissen och övriga tolkningar.

Värmen den här sommaren gjorde att min enda chans till att genomföra min träning var att göra den direkt på morgonen. Och eftersom värmen även bidragit till att sömnen varit ganska obefintlig så blev det en win-win-situation känner jag. Att få njuta av den lite klarare luften på morgonen, träna och som belöning få njuta av ett morgonbad. Som jag kommer sakna detta i höst, men samtidigt längtar jag efter höstens höga och klara luft.

Vyn vid min badplats hemmavid.




Material
CS: Vit
Mönstrade papper: Echo Park
Stickers: Echo Park
Alfabet: Echo Park
Distress Ink: Peeled Paint
Halvpärlor: Reprint

Inga kommentarer: