torsdag 15 november 2018

~ Quadirikiri-grottan ~ 

Det ingick ett besök i Quadirikiri-grottan när vi åkte Jeep-turen i nationalparken. Vilket häftigt ställe!
Den här gången har jag jobbat efter den här skissen

Inne i grottan fick vi se både en liten ödla och någon form av tusenfoting.

Inne i grottan visade det sig att det fanns öppningar uppe i taket så dagsljus kunde komma ner.
Bilden längst ner till vänster visar vår chaufför, vår reseledare och hela gänget för dagen. 

En helt ny serie från Authentique som jag inhandlade tidigare i höstas och som jag gillar de dova färgerna hos.

Jag vet inte hur många gånger jag dubbelkollade namnet på grottan innan jag vågade limma fast bokstäverna ;-)

Detaljer.



Material
CS: Vit & craft
Mönstrade papper: Authentique
Distress Ink: Pumice Stone
Alfabet: Cuttlebug, Fancy Pants

Inga kommentarer: