tisdag 13 november 2018

~ Veckans Skiss #217 ~

Tisdag igen och en ny skiss att tolka hos Veckans Skiss. Veckorna rusar iväg och med bara 1,5 månad kvar av året väljer jag att scrapa bilder från sommarsemestern. Dessa blev jag så glad att hitta oscrapade på mitt skrivbord då jag ännu kan förnimma den här morgonen som en riktigt bra morgon.

Till den här layouten jobbade jag med papper från en av mina favorittillverkare, Basic Grey. 
Chipboard-fjärilen är också en favorit som jag är glad att jag har flertalet kvar av. Just den här har jag färgat in med Distress Ink.

Rub-on-bokstäver på ett CS med struktur är inte det lättaste att få snyggt, men det är lite av charmen att det är snett.



Material
CS: Vit
Mönstrade papper: Basic Grey
Distress Ink: Stormy Sky
Stencil: The Crafters Workshop
Rub-on-bokstäver: Craft Smith
Chipboard-fjäril: Maya Road
Twine: WOC
Pin: Inkido

Inga kommentarer: