tisdag 28 juli 2009

Samma kort - 2 olika layouter

Har verkligen kommit in i semesterlunken! Igår var det första gången jag kollade i almanackan på 1½ vecka - mycket skönt! Anledningen till att jag öppnade den var att jag hade klipptid och bokade in en ny om ett par månader. Men så fort jag kom hem la jag bort den igen :-)


Har roat mig med att kolla igenom vilka layouter jag publicerat här på bloggen. Hittade då denna som jag gjorde till sommarcc på Svensk Scrapbooking. Det är andra gången jag scrapar detta foto, som föreställer min svägerska på besök här för ca 1 år sedan. Kanske är lite otydligt - men hon klappar på Bag-in-boxen :-) Dock med glimten i ögat. Valde att göra layouten ganska enkel den här gången, då jag tycker det är väldigt mkt färg på själva kortet.


Här ovan ser ni den första layouten jag gjorde med detta kortet. Är absolut inte nöjd med den. Dock väljer jag att behålla även denna layouten, sätter den nya ovanpå i albumet helt enkelt.
Hur gör du? Slänger du en layout du inte är nöjd med? Eller förvarar du dom i ett slaskalbum?
Nu ska jag fortsätta att njuta av min semester! Igår/idag är de första dagarna helt utan kryckor på ca 1½ vecka för mig. Men nu har jag tröttnat på mina extra metallben och väljer att ställa undan dom. Ska även försöka komma igång med träningen igen. Och förhoppningsvis kan jag om ett par dagar ge mig ut på en härlig fototur, något jag inte gjort på evigheter. Gäller även iof att ha vädret med sig :-)
Tack för titten! Och ha en fortsatt skön sommar! Kommer inom några dagar lägga ut en liten utmaning, då det inte är långt kvar till bloggens 1-årsdag!

Inga kommentarer: