lördag 22 december 2018

~ Grattiskort ~


Jag är så glad att jag satsade på att köpa på mig alla färger av Distress Ink-dynorna. För nu behöver jag inte fundera på vilka färger jag kan kombinera, utan nu kan jag bara köra på när jag får lust.

Jag tog en stencil och duttade på färg på den lite huller om buller för att slutligen spraya vatten på stencilen innan jag vände runt och la ner allt på en bit papper. I materiallistan nedanför kan man se vilka färger jag jobbade med.

Ett utstansat Grattis hamnade på kortet också, eftersom det är gjort till min mamma som fyller år i dagarna.




Material
CS: Vit & turkos
Övrigt papper: Akvarellpapper
Distress Ink: Picked Raspberry; Carved Pumpkin; Mustard Seed; Peacock Feathers & Mermaid Lagoon
Stencil: The Crafters Workshop
Die: Rox Stamps
Halvpärlor: Okänt

Inga kommentarer: