tisdag 4 december 2018

~ Veckans Skiss #220 ~

Äntligen har jag scrapat bilderna från den upplevelsen som var mitt stora mål under 2018 - Kalmar Mini Triathlon. Och jag har valt att göra det efter denna veckas skiss hos Veckans Skiss.
För de som inte vet vad Kalmar Mini Triathlon är så innebär det att man först simmar 520 meter, för att direkt hoppa upp på cykeln och cykla 18 kilometer och därefter springa 4,2 kilometer. 


Jag hade detta som mål under en lång tid, och all min träning under sommaren var vikt för detta. Och jag fick sämsta tänkbara start på träningsåret: feber, halsfluss och slutligen en influensa som hängde kvar i 2,5 månad. Så med det i bagaget var jag bara glad att jag ens stod på startlinjen. 
Målet var att jag skulle ta mig runt hela banan, tiden var sekundär men jag hade en önskan om att klara mig under 2 timmar. Min sluttid blev 1.33.21 vilket är helt galet bra! Men jag kommer inte att göra om det, så kul var det inte ;-)



Material
CS: Vit, vanilla & grå
Mönstrade papper: Basic Grey
Die: Wish
Alfabet-stickers: Panduro

Inga kommentarer: