fredag 21 mars 2008

I´m alive!

Jodå, jag lever. Men veckan har inte varit rolig alls! Dels mina sömnproblem men också mycket jobb. Fick sömntabletter utskrivna i tisdags och natten till onsdag sov jag 9,5 timme i ett svep! Så otroligt skönt. Dock har jag inte orkat scrapa något i veckan, men nu har jag satt mig och pysslar lite. Med några foton blir det inte tagna idag då ljuset inte är det bästa. Kan bero på att det snöar ute :-( Men det blir inte kvar på marken, vilket är skönt!
I måndags hade jag lekstund med kameran och tulpanerna. Här är en bild från dess.
Nu ska jag scrapa vidare. Fick ju mitt månadspaket från MoshPosh i måndags och först gillade jag det inte alls! Men efter några dagar och lite bläddrande har jag ändrat uppfattning :-)
Glad påsk så skrivs vi! Kramiz



Inga kommentarer: