torsdag 27 mars 2008

Smile

Har äntligen börjat få lite fason på min dator efter ominstallationen. Tar alltid tid att komma iordning tycker jag. Kan bero på att jag (läs sambon) vill ha en speciell ordning på allt för att lättare hitta. Inget illa menat! Och han har helt rätt! Försöker ju ha bra ordning och organisation på mina scrapsaker på skrivbordet, så varför inte bra ordning i datorn också! :-)
Har även fotat de sista layouterna jag gjort och redigerat, i alla fall ett par av dom. Den här är på sambon och två enligt mig ganska misslyckade foton från i julas. De är ganska suddig, vilket syns. De är tagna med pappas analoga systemkamera och en film som förmodligen hade velat ha betydligt mer ljus än vad det var vid fototillfället. Men efter att ha surfat runt bland några andra scrapbloggar kom jag underfund med att jag nog kan tänka mig att scrapa suddiga bilder i alla fall... Blir ändå rätt häftigt!
Varför den heter Smile? Jo, för att för en gångs skulle gjorde min älskade sambo inga dumma miner när jag kom med kameran! Sensation! :-)

Nu ska jag fortsätta redigera bilder och besätlla så jag har lite nytt att scrapa på träffen 19-20 april. Träffen anordnas av Landstoken.se. Ska bli riktigt kul! :-) Dock krockar det med min kompis Camillas sons dop :-( Så trist! 
Kramiz


Inga kommentarer: