måndag 17 mars 2008

Inte mycket nytt...

Har inte orkat scrapa något i helgen. Har mest legat i sängen faktiskt. Dock orkade jag gå ner på stan i lördags och fika med sambon. Men när vi kom hem slocknade jag nån timme i sängen. Igår söndag tog vi en långsam promenad på ca 1,5 timme i solskenet. Hade båda kamerorna med oss. Ska bli kul och se hur det funkade med den analoga systemkameran när jag väl framkallar filmen. Har fått låna pappas kamera och det känns som rena stenåldern att byta rulle... Själv har jag önskat mig pengar till en digital systemkamera i födelsedagspresent, och i dagsläget står valet mellan en Canon Eos 400 D och en Nikon D80. Jag vet att det är som att jämföra äpplen och päron... 
Bilden är från helgens sköna promenad!


1 kommentar:

klockor kopior sa...

fake hublot Väskan är den första ögon-popparen på klockan, händerna ner. I stället för en PVD, eller ett borstat hölje av ett mer traditionellt robust utseende, valde Rachovan fake seiko en egenutvecklad struktur som kallas ”sandgjutning”, vilket gör att metallen ser rå ut. När jag först såg bilder var jag verkligen fake patek philippe inte fan. Det kändes oavslutat. Men på handleden, i metallen, är detta en allvarligt unik och cool fake rolex look. Det känns som om medeltida smed smyckade denna klocka; ju mer jag bär det, desto mer gillar jag det. Rothrock har också en tippkrona av ek. Detta är en av tre distinkta fake Rolex ek-accenter på klockan.
Väskan mäter in på 42 mm, men bärs lite större på grund rolex replica av bandets tjocklek (mer om det senare) och den nedskruvade kronan vid 4 klockan. Sammantaget bär det bra. Det är tjockt, 12,4 mm rolex kopia för att vara exakt, men det irriterar inte eller fastnar på dörrkarmen. Klockan är försedd med en safirkristall på framsidan och baksidan och har en 100-meters vattenmotståndsklass, så det replika klockor räcker för vandring. En fördel som jag hittade är att jag på grund av karaktären av fallets estetik var mindre bekymrad över att slå upp det. Det kändes rolex kopior robust, och dingar kommer inte att märkas med sandgjutningen.