måndag 17 mars 2008

Inte mycket nytt...

Har inte orkat scrapa något i helgen. Har mest legat i sängen faktiskt. Dock orkade jag gå ner på stan i lördags och fika med sambon. Men när vi kom hem slocknade jag nån timme i sängen. Igår söndag tog vi en långsam promenad på ca 1,5 timme i solskenet. Hade båda kamerorna med oss. Ska bli kul och se hur det funkade med den analoga systemkameran när jag väl framkallar filmen. Har fått låna pappas kamera och det känns som rena stenåldern att byta rulle... Själv har jag önskat mig pengar till en digital systemkamera i födelsedagspresent, och i dagsläget står valet mellan en Canon Eos 400 D och en Nikon D80. Jag vet att det är som att jämföra äpplen och päron... 
Bilden är från helgens sköna promenad!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...