fredag 30 november 2012

~ 9 av 18 ~

För ca 1,5 vecka sen pappersscrapade jag - wow :-) Jag har saknat det, och gör fortfarande, men har sällan orken eller inspirationen nuförtiden tyvärr.
Layouten är i alla fall från dag 8 på vår resa och det var den dagen jag tog en taxi upp till fjärilsfarmen, något jag var sugen på redan vid första resan. Vilket ställe! Jag kom dit vid 8.30-tiden och vi var en handfull besökare där, vilket var himla skönt eftersom det var så lugnt. Bilden längst ner till vänster ovanför visar en fjäril på väg ur sin puppa. Maffigt!

Det fanns ju självklart även mycket vackra blommor på platsen, vilket gjorde allt ännu vackrare.
Att helt plötsligt känna en fjäril på benet var en annorlunda upplevelse :-)

Nu är jag halvvägs genom mina reselayouter, jag hoppas på mer inspiration och ork längre fram för att slutföra projektet. 

Inga kommentarer: