söndag 11 november 2012

Shopping från igår

Som jag skrev i dagens tidigare inlägg så var jag på scrapträff igår, här i Kalmar. Väldigt kul och träffa alla tjejer igen, eftersom det var snart 6 månader sen vi träffades sist, sjukdom, resor och jobb har varit i vägen på höstens två tidigare träffar. Jag ska väl erkänna att jag bara fick ett kort gjort, dåligt med inspiration, trötthet och typisk träffkoma gjorde sitt till!
Men, Hannas Pysselstuga var nere med sin butik och några få grejer fick jag shoppade. Bland annat då canvastagsen från YouDo som jag tokgillar redan. Men det fick även följa med en lite papplåda där man kan sätta en plastkupol på ovansidan samt även InkaGold vilket är något jag har varit sugen på att testa en längre tid nu. Susanne hade en liten Metall Art-demo och efter det gick jag raka vägen och köpte min InkaGold i färgen "Kupfer" :-) Så förhoppningsvis dyker det upp något här i bloggen i framtiden där jag jobbat med den!

Inga kommentarer: