söndag 24 augusti 2014

~ Julkort # 1 2014 ~

När jag började jobba igen efter semester så kände jag att det var dags att börja årets julkortstillverkning. Det är ju ändå "bara" 4 månader kvar till julafton idag :-)

Här har jag använt mig av en stämpel jag köpte förra året, men nog inte haft möjlighet att testa förens nu.

Min nya die som köptes samtidigt som stämpeln. Stansen jag hade innan gick ju sönder förra året tror jag det var.

Enkel baksida som alltid.

100 alster innan shopping
Kvar: 98
Gjorda: 2



Material
CS: Cream
Mönstrade papper: Little Yellow Bicycle
Stämpel: Turtle Dove, Clear Stamps, KaiserCraft & Handgjort av, Reprint
Stämpeldyna: VersaColor, Gold & Embossing Stamp Pad, Clear
Embossingpulver: Reprint, Gold
Die: Garden Sprig, Poppy Stamps
Halvpärlor: YouDo

Inga kommentarer: