måndag 18 augusti 2014

~ Semestern 2014 ~

Idag har jag börjat jobba igen efter semestern. Och vilken semester! Jag har nog inte badat så mycket sedan sena tonåren :-)

Solat och läst böcker i massor.

Sälsafari blev det en dag för oss. Tyvärr var det ingen säl som var nyfiken och ville komma tillräckligt nära, men det var häftigt ändå.

Geocaching i vackra miljöer.

Utomhushäng i massor, och en föraning om hösten när nya IKEA-katalogen dök ner i lådan.

Cykeltävlingen Kalmar Grand Prix och även Kalmar MiniTri har vi bevittnat.

Öresundsbron åkte vi i båda riktningarna.

Och så ännu mer geocaching, denna gång ett mycket trevligt event i Figeholm.

Sist men absolut inte minst så kollade vi på IronMan som gick i lördags. 

Morgonen startade med ett otroligt bra väder. Skönt att det inte blåste mer.

På eftermiddagen drog en åskskur fram. Det ser inte alls skönt ut att löpa ett Marathon i detta väder...

Mycket folk i omlopp i stan.

Vår kompis som slet sig igenom årets upplaga. Vår sanna hjälte!
Nu ser jag fram emot en höst då jag förhoppningsvis kommer kunna scrapa mer än vad jag har gjort sista året. En beställning på pappersutskrivna kort är gjord idag. 

Inga kommentarer: