lördag 30 augusti 2014

~ Semesterlayout # 1 2014 ~

Under vår 4 veckor långa semester blev det många foton tagna. Så när vi började jobba igen skickades en beställning iväg för att ta fram 180 bilder i pappersformat. Av dessa har jag valt ut de bästa för att pappersscrapa. 

Back to basic är mitt motto med dessa layouter. För det kommer bli många layouter ;-)

När jag satte mig för att börja med semesterlayouterna kände jag mig rejält ringrostig. Lösningen på detta blev att använda mig av mina egna skisser som inspiration. Till den här layouten har jag jobbat utifrån den här skissen.

100 alster till shopping
97 kvar
3 gjorda



Material
CS: Cream
Mönstrade papper: Basic Grey
Blommor: Panduro
Band: WOC
Brads: American Crafts
Stickers: Panduro
Hörnstans: Panduro
Övrigt: Knappar 

Inga kommentarer: