söndag 14 december 2014

~ December Daily # 13 ~

Luciadagen. En dag som förr var otroligt viktig för mig, eftersom jag då gick luciatåg bland annat i Storkyrkan i Gamla Stan i Stockholm. Tradition så det stänker om det! Nuförtiden är dagen inte lika viktig, dock så hade jag förstått i att SVT:s Luciamorgon skulle vara av det traditionella slaget, så jag steg upp lagom till att det skulle börja och bänkade mig i soffan. Och det var verkligen traditionellt och väl värt att se!

Som sagt, ibland, ibland inte.

Dagens te var Lustiga Vara. Faktiskt samma te i teadventskalendern som förra året.



Material
CS: Cream
Mönstrade papper: October Afternoon
Thickers: American Crafts, By The Yard
Kuvert: Maya Road
Säkerhetsnål: Tim Holtz
Twine: Panduro
DistressInk: Worn Lipstick
Stämpel: Spellbinders, Christmas Creations
Övrigt: Tag från IKEA

Inga kommentarer: