söndag 21 december 2014

~ Det som varit och det som kommer ~ 


Idag publiceras ett inlägg hos Skrotboken som handlar om det som varit och det som kommer. Bakgrunden till temat är att Skrotboken har publicerat sitt sista alster, eller?! Jag har valt att göra en layout till mitt BOM-album. 

När jag ser tillbaka på 2014 så ser jag inget bra år. Eller det är nog tudelat om jag ska vara ärlig. Stora delar av året har präglats av en krånglande axel, medan senare delen av hösten har präglats av en axel som mår så mycket bättre och som är med på noterna med träning och jobb på heltid. 

Till dagens tema skulle vi välja en rad i en bingoruta, och mitt val föll å spetsar, färger silver och något icke scraprelaterat. Allt syns på denna bilden.

På denna bilden har jag använt mig av en blomförpackning som jag färglade med akrylfärg och som jag sedan hällde glitter på. Längst upp sitter en säkerhetsnål.

Cirklarna är stämplade med en toarulle.




Material
Mönstrat papper: Maja Design
Glitterstickers: Making Memories, Mini Shimmer Alpha
Akrylfärg: Li´l Davis Designer, Pewter
DistressInk: Black Soot
Övrigt: Glitter från Panduro; spetsar; silverband; säkerhetsnål; brad; wellpapp; silverpenna & blomförpackning

Inga kommentarer: