torsdag 4 december 2014

~ Nytt material ~

Börjar med att be om ursäkt för bildkvalitén i detta inlägg. Inte helt lätt att fota när det är brist på dagljus :-)
Detta material beställde jag från en svensk butik för ca 1 månad sedan, men tack vare (?) att DHL lyckades lägga mitt paket på sin central i Oskarshamn i 26 dagar så kom det till mig först igår. Så lite inte alltid på leveranstiderna som fraktföretagen säger sig ha!

Vackra tags.

Lika läckra stickers.

Både tags och stickers hör ihop med dessa papper från WRMK. Det var 4 st av varje papper och vissa är skrivna på engelska på ena sidan och spanska å andra sidan.

Chevronmönstret har jag långt ifrån tröttnat på. Längtar till jag får använda denna! Den är i storlek 12" x 12".

Likaså är jag riktigt sugen på att sätta mig och jobba med dessa papper....

Precis som med dessa som jag är så glad att jag fick tag på. I denna finns flera papper jag inte sett innan.

Som bonus för att jag utan att klaga har väntat på min leverans fick jag detta skickat till mig från företaget. Pluspoäng! Detta då jag hela tiden visste att det var DHL som var problemet.

Inga kommentarer: