lördag 21 februari 2015

~ Layout # 8 2015 ~

Till den här layouten visste jag bara att jag ville jobba med mina papper från WRMK och serien Inked Rose. Så jag satte mig och letade efter inspiration i deras blogg, och har inspirerats av två olika layouter som grund för denna.

När jag satte igång med layouten visste jag inte att det skulle bli 4 st foton på oss som hamnade på layouten. Det är lite av mitt nya arbetssätt med layouter, att inte veta vilket foto det gäller. Jag känner att jag är mer obunden på detta vis.

Jag valde medvetet att bara ha 3 st knappar och 2 biljetter som dekoration på den här layouten. Jag ville låta de mönstrade papperna få komma fram istället.



Material
CS: Grön/grå
Mönstrade papper: Inked Rose WRMK
Thickers: American Crafts
Biljetter: Tim Holtz
Övrigt: Knappar

Inga kommentarer: