torsdag 7 januari 2016

~ Bingoutmaning hos Scrap och Ting ~

I helgen satt jag och surfade runt och hamnade hos Scrap och Ting där jag hittade en bingobricka som jag inte kunde låta bli och ge mig i kast med. Mitt nya är blomman och stämpeln som jag arbetat med, det nötta finns på det ena mönstrade pappret under fotot och trä representeras av pilen.
Mitt foto är det som påbörjar hela resan ut till nationalparken Blå Jungfrun i somras. Fotona har legat framkallad allt för länge nu, så det blir ett av vårens mål - att få dem scrapade.
Träpilen fick jag med i ett av mina månadskit från Studio Calico.

Nötta/rivna kanter. Något jag verkligen gillar är när det trasar sönder sig lite på pappret så baksidan kikar fram.

Här har jag jobbat med en av mina favortstenciler och vit akrylfärg. När det hade torkat stämplade jag med en av de nya stämplar jag fick hem strax innan jul.


Material
Mönstrade papper & trädekoration: Studio Calico, månadskit december 2014
Thickers: American Crafts, Lullaby
Stämpel: KaiserCraft, Bubble Wrap
DistressInk: Weathered Wood
Stencil: The Crafters Workshop; Diamond Border
Akrylfärg: Lefranc & Bourgeois
Övrigt: Blomma


Inga kommentarer: