söndag 31 januari 2016

~ CiLi In Papers januariutmaning ~

Så här i sista minuten sladdar jag in och laddar upp mitt bidrag till CiLi In Papers januariutmaning. Utmaningen handlar om mig, så jag valde ett foto från julafton 2015 och så skrev jag ner några av de saker jag har önskemål kring 2015.

Sedan flera år jobbar jag med mål och önskningar och inte löften. Löften är enligt mig till för att brytas, mål är till för att uppnås.

Några av mina mål är att scrapa mer, utvecklas inom fotograferingen och fortsätta lyckas med mina studier. Sen står det fler saker på listan, men de är av lite mer privat karaktär.

När jag letade efter passande mönstrade papper hittade jag en massa spillbitar i lagom storlekar. Perfekt! Den vita pappret var till och med redan stansat och klart :-)


Material
CS: Kraft
Mönstrade papper: Basic Grey
Blomma: Okänt
Stans: Martha Stewart, String Lace
DistressInk: Frayed Burlap
Blomma: Okänt
Alfabetstickers: Panduro

Inga kommentarer: