måndag 13 juni 2016

~ Moa pyssel sommartävling ~

Moa Pyssels sommartävling hade temat fjärilar. Dessa underbara djur som jag fascineras så otroligt mycket av. Att jag ville damma av min BIA visste jag, och att då pryda omslaget till mitt anteckningsblock med chipboardfjärilar blev en bra lösning.

Jag hittade fyra olika utföranden på fjärilarna och sedan har jag färgat in alla i olika färger.

På några ställen har jag även stämplat med en liten fjärilstämel.

Men det kändes lite tråkigt med endast fjärilar på framsidan, så jag hittade inspirationen i min egna bokhylla. På flera album jag har gjort har jag knutit fast band och spets i wiren. Så det blev så även här.



Material
Mönstrat papper: Maja Design
Fjärilar: Maya Road
DistressInk: Worn Lipstick; Peeled Paint; Victorian Velvet & Bundled Sage
Stämpel: okänt
Övrigt: Band och spets
Wire: Bind-It All

Inga kommentarer: