lördag 7 mars 2009

Skön lördag & ny layout

Härligt med helg! Har varit en intensiv vecka på jobbet, så helgen är verkligen vikt till slappa, scrapa & träffa kompisar. Något jag sällan hinner i veckorna. Iaf inte träffa kompisar! :-( Scrapa gjorde jag idag på förmiddagen. Hittade som sagt kort jag inte scrapat när jag låg hemma och var sjuk. Projekt scrapa ikapp är igång :-)

Surfade förbi Momas skissblogg och hittade denna skiss som jag bara älskade direkt! Tolkade inte skissen rakt av, utan lite mer i min stil. Otroligt härlig skiss som jag kommer använda mig av fler gånger!
När jag var sjuk tog jag mig tid att bläddra igenom mina album och kolla alla mina gamla layouter. Och såg en hel del jag absolut inte gillade. Och många jag verkligen gillade. Och jag kunde ganska snabbt säga vilken stil jag tycker mest om och som jag försöker hålla mig till nuförtiden. Layouten ovan är ett tydligt exempel. Men självklart kommer jag utmana mig själv och sväva ut ibland! Vad tråkigt annars ;-)
Strax ska åka iväg till Anna/Alsjöholm och planera lite inför Rottneträffen 25-26 april som Landstoken anordnar. Ska bli kul! :-) Tack för titten och ha en bra lördag!

Inga kommentarer: