söndag 29 mars 2009

Vinprovningslayout

Äntligen lite nytt av visa upp! I helgen har jag scrapat lite olika saker. Layouten nedanför gjorde jag för ett par veckor sen, och har helt missat att blogga den. Jaja, här kommer den iaf. Vi var på 50-årsfest i höstas och då erbjöd dom gästerna att delta i en vinprovning. Helt i min smak! Så maken och jag signade upp oss och hade en mkt trevlig timme.
För att veta vad vi provat för viner valde jag att fota dom :-) Annars blir det rena rapparkaljan i min hjärna. Lekte även lite med fokuspunkter och valde att ta med det kortet på vinglasen där fokus är på de bakre. Och att göra en dubbellayout.

Har använt mig av Veckans Skiss v 42, 2008 som inspiration när jag skapat denna. Och Basic Greys Porcelain-serie. I övrigt så har jag medvetet låtit bilderna vara framträdande och ta plats. Bilden är lite mörk, så det bling jag satt i alla hörnen syns inte riktigt.

I övrigt har helgen bjudit på mycket lugn och ro och mys. Igår tog vi bilen ner till Karlskrona, fikade och gick runt lite på stan. Jag hade kameran med mig - och tog bara 1 bild!?!?! Var nog inte riktigt på fotohumör skulle jag tro... Annars brukar jag vara bra på att fota när vi är ute och åker. Men det kommer fler chanser då vi redan bestämt oss för fler utflykter med olika mål i Karlskronatrakten senare under våren.

Nu ska jag fortsätta scrapa, varvat med tvätten. Slipper iaf handla mat idag :-) Ha en fortsatt skön söndag och tack för titten!


Inga kommentarer: