onsdag 25 mars 2009

Vart tog våren vägen?!?

I lördags hade vi ett grymt vårväder här! Så härligt! I går tisdag blåste det satan och det var vitt på marken när jag gick upp. Vart tog våren vägen? Idag har det oxå var superkallt och min kruka ute på trappan med penséer i ser ut att ha gett upp :-(
Det positiva är att det borde ha gett mig mycket scraptid. Men icke. Det tar mycket tid att fylla år :-) Men roligt är det! Fick mycket användbara scrapsaker av maken i present - me like! Har fotat, men inte tömt kameran ännu, så bildbevis dröjer några dagar.
I förra veckan bestämde jag mig för att fixa första layouten till albumet jag gjorde om sommaren 2008 och vårt besök på ALV, Lådbilslandet, Tallin & min föräldrars sommarstuga. Många layouter har det blivit. Och otroligt roligt att se hur olika alla är...

I bilen på väg till ALV fick jag en idé om att fota vägskylten och scrapa den. Sagt och gjort. Och nej, vi stod inte stilla. Men maken körde snällt :-)

Har för ovanlighetens skulle inte scrapat efter någon skiss! Annars gillar jag ju skarpt att scrapa efter skisser. Har sett ett par snygga jag tror jag ska sätta tänderna i snart...

Tack för titten!


Inga kommentarer: