torsdag 7 juli 2011

Arkivets juniutmaning & #47

I juni hade Arkivet en skissutmaning som jag satte mig och tolkade i midsommarhelgen, när det ändå var så tråkigt väder :-/ Allt utom brads och pin kom från maj månadskit! 
Fotot är helt nytaget på mig som synes, det mer eller mindre obligatoriska efter ett frisörbesök :-)
Den härliga skissen, som jag valde att vända och vrida på för att passa mig och min tolkning. 
Symaskinen fick jobba en hel del på den här layouten, dessutom har jag använt mig av 3 olika färger på trådarna, turkos, cerise och vit - kul :-)
Åh eftersom symaskinen kom fram och fick jobba, och jag dessutom använder massa BasicGrey-papper passar jag på att använda layouten till BasicGrey Challenge #47 där man skulle ha med sömmar!
Tack för titten! 

2 kommentarer:

Pillan sa...

Kanonhärlig LO!! Gillar hur du matchat ihop färgerna... :-)
Kram, Pillan

citronlime sa...

Så himla läckert med cirklarna!!! Tokgillar denna...!

Kram