lördag 23 juli 2011

Shoppat...

Den här veckan har det ramlat in en hel del gosaker här hemma :-)
Först ut var en beställning av OctoberAfternoon-papper, akrylfärg samt ett nytt embossingpulver (!), allt beställt från Scrapfabriken. Supersnabb leverans - gillas starkt!
Projektet det ska användas till återkommer jag med om några veckor :-) 
Därefter dök det upp ytterligare en supersnabb leverans, den här gången från Mollys Scrapbooking. Den innehöll en ny uppsättning av Skärgårdsliv från Maja Design. Jag vågade nämligen sätta skärmaskinen i några av papprena förra helgen och då insåg jag att det behövdes en ny uppsättning att ha i gömmorna :-)
När jag ändå shoppade hos Mollys tog jag även hem ett paperpad av Lantliv:-)
Trodde du det var klart?! Nähä, det kommer mera......
För Nita lockade mig helt plötsligt med detta 24-pack av Faber-Castells Polychromos-pennor. Så förhoppningsvis kommer det dyka upp mer färglagda stämpelmotiv här i bloggen :-)
Dags att packa det sista och bege mig till Mönsterås för att scrapa tillsammans med Linda/Citronlime och Sophie.
Trevlig lördag och tack för titten!

1 kommentar:

DeadUntilDark sa...

Hej Mahlin! Nu har jag också hittat hit. Mycket fint var det här! Ska minsann gå igenom mer för inspiration och idéer. :)
Tack för idag, hoppas vi ses igen! :)