fredag 22 juli 2011

SweScrapook kortskiss vecka 27


Hos SweScrapbook hittade jag för ett par helger sedan en helt otrolig kortskiss. Den kickade igång min inspiration riktigt rejält och kortet kom till av sig själv mer eller mindre!
Papprena är från Maja Design och serien Lantliv, Så Frön heter pappret. Alla mönstrade papper samt rosorna har jag köpt hos Sandra på Pysselgalen. Så stor skillnad att se papprena i verkligheten och kunna plocka ihop allt material :-)
Åh jag återupptäckte min fernstans när jag gjorde kortet! 

Lite blandade närbilder.

Mottagare vet jag inte vem det blir ännu, har ett par olika kandidater :-)
Tack för titten och hoppas du får en trevlig helg! 

1 kommentar:

Pillan sa...

Superfint kort och de här papperna gillar jag massor, har oxå köpt dem hos Sandra. :-)
Kul att se att du gör lite kort oxå!! ;-)
Kram, Pillan