söndag 6 juli 2008

Ny lo...

Fantastiskt inspirerande rubrik idag känner jag :-) Eller inte... Hur eller hur så har jag inte visat denna layouter. Bilderna är tagna på vår gård en dag när vi grillade. Brukar ta fram kameran då och fota runt lite. Har dessutom skaffat mig vanan/ovanan att fota mycket av allt... I detta fall till min stora lycka! Fick några bra kort på pärlhyacinten. Och innan jag hittade blomman hette! Trodde i min egna värld att detta var en blå iris *ops* Layouten är ursprungligen scrapad till Svensk Scrapbookings midsommarmara, men jag och deras forum var inte vänner, vilket resulterade i att den aldrig blev uppladdad.
Har stämplat akrylfärgen med bubbelplast - tack Anna/Alsjoholm för tipset! Bilderna är inne på framkallning igen, då jag ska göra iordning en tavla till hallen där den gamla klädhängaren förut satt. Vi bytte vägg och möbel för snart 2 år sedan och först nu börjar vi närma oss något att ha på väggen över de fula hålen.
Idag är det nog scrapdags då det regnar ute. Måste kika runt och se vilka utmaningar i AOS Sommarbloggparty jag ska anta!
Ha en skön söndag så skrivs vi! Kramiz

Inga kommentarer: