fredag 22 augusti 2008

Ett par nya layouter!

Den här lo:n gjorde jag i helgen efter att alla saker legat framme på skrivbordet i flera dagar.


Vi var på väg upp till mina föräldrars sommarstuga ca 8 mil från Uppsala och jag kände för att dela på resan. Sagt och gjort. Vi stannade i Trosa på natten och körde förbi Tullgarns Slott dagen efter innan vi fortsatte uppåt.

Och oj vad vackert! Denny typ av slott är en stor personlig favorit! Och vilket renoveringsarbete de sedan har lagt ner! Nu gick vi aldrig in i slottet utan tog "bara" en tur i den otroligt vackra trädgården och runt slottet. Wow!

Har haft lite städning pågående här hemma. Eller snarare rensning! Tex min garderob ekar tom... 1 stor svart soppsäck med kläder som försvann i helgen! Men så skönt det känns tycker jag! :-) I min städiver så letade jag efter ett kort jag har på min farmor och farfar. Självklart hittade jag det inte :-(

Istället hittade jag några bilder på brorsans äldsta barn A som fyllde 7 år i maj. Dessa kort var från när han är ca 2 veckor :-) Det är första gången jag träffar A och får hålla honom i famnen! Lilla plutten! Åh så jämför jag med den stora, coola killen vi träffade för 3 veckor sen som ska börja 1:an...


Idag blir det redigering av bilder. Har en hel del roligt i gömmorna! Bla en mängd bilder från när Ostindiefararen Götheborg var här på besök för 1 vecka sedan. Jag och min kollega H var ombord på ett möte på lördagen och hon kan verkligen spexa loss :-) Fick några roliga bilder på henne!

Och så ska jag njuta av mina sista semesterdag! För på måndag börjar allvaret igen! *hua*

Ha en skön fredag och ta hand om dig! Kramiz!

Inga kommentarer: