söndag 17 augusti 2008

Bloggutmaningsbidrag


Usch vad jag har varit dålig på att ladda upp de nya bidragen som kommit in till Sommarbloggpartyt och min skissutmaning! Sorry allihopa! Nu har jag iaf kollat av min mail dit bidragen ska skickas och det fanns en hel del trevligt där! :-)


Först ut är Immah:





Sen har LenaS skickat in de två följande, det först är hennes tolkning....






Och det andra är dottern Iccas tolkning:





Milla80:



Och till sist Joggemias tolkning:





Stort tack till allihopa för era fina bidrag! All info om sommarbloggpartyt och skissen finns här! OBS! Du mailar alltså ditt bidrag till mig på mahlin78@gmail.com Bidrag som kommer via kommentarerna är inte giltiga, dvs de kommer inte att tas med i bedömningen! Självklart kan du lägga upp ditt bidrag i din egna blogg! :-)

Inga kommentarer: