onsdag 27 augusti 2008

Aruba 2008

Snacka om att vara ovan vid att jobba! Var ledig 5½ vecka, så jag hann verkligen vänja mig av :-) Men nu så är jag tillbaka igen och kör väl fortfarande inte riktigt för fullt. Dock är jag övertrött varje kväll men har svårt att sova iaf :-( Så något scrapat har det inte blivit hittills den här veckan - men kanske ikväll?!?!!

Denna lo är gjord efter en utmaning på MoshPosh blogg som handlade om "I was there". Jag har inte skickat in den och kommer inte göra det heller. Antog bara utmaningen och scrapade om den otroligt vackra och inbjudande stranden vi bodde vid på Aruba :-)


Har använt material som kom med i augusti månadskit, KiMemories Bloom-serie. Ett av papprena har jag använt båda sidorna på. Helt underbara! Pilen med texten låg oxå med i paketet, liksom de superhäfta glittriga bokstäverna/siffrorna.
Ikväll är jag lite inne på att scrapa ett dubbel-lo från när Ostindiefararen Götheborg var här 15-17 augusti. Om orken finns alltså :-)
Ha det bra i regnet så skrivs vi!
Kramiz!
My first week at work after my vacation! Have been free for 5½ week, so I´m not used to work, which I have noticed. So tired! :-) Well, that´s life!
The layout is from our vacation at Aruba, we were there in april this year. All papers are from the monthly kit from MoshPosh in august.

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det ovant att jobba?! Man är helt slut efter en dag på jobbet... Men man vänjer sig, eller hur? Nu är det inte så lång tid kvar till vi ska till Växjö... :-)