tisdag 19 augusti 2008

Lite nytt

Snacka om att det är skönt med semester! Jag njuter i fulla drag! OS på tv:n och en dator som förhoppningsvis ska funka lite bättre. Har inte scrapat något på ett par dagar nu, men har ju lite i gömmorna som jag inte visat ännu. Men nu så :-)

Bilden föreställer den otroligt fina blombuketten som V fick när han döptes. Helt otrolig i färgerna!

Pilen är gjord med REV-0003. Såg den som hastigast på en träff i våras i Landstokens shop och några dagar senare beställde jag den. 3 olika typer av pilar som alla ser olika ut. Fler lär dyka upp :-)

Nu ska jag kolla vidare på Holm i höjdfinalen och samtidigt försöka fixa det sista med datorn. Vi har så mkt bilder som jag ska föra över igen så det lär ta resten av dagen :-(

Ha en skön tisdag så skrivs vi! Kramiz!!!

Inga kommentarer: