fredag 16 september 2011

Memorabilia av papper // ~ 26 av 100 ~

På vårt hotell i Lübeck hade de lite mani på att lägga små papperscirklar under alla glas och koppar. Även i badrummet :-) Jag lyckades få med mig en fräsch pappersgrej hem och när Skrotbokens tema om Memorabilia av papper dök upp var det ju givet vad jag skulle använda!
Fotot på hotellet tog jag från kanalen under båtturen vi gjorde. Jag kan varmt rekommendera att om möjligheten finns - se en stad från vattnet! Man får verkligen helt andra perspektiv. Vi fick se massor av ställen som vi annars skulle ha missat.
På den här layouten har jag mistat, distressat, stämplat med akrylfärg samt även använt Distress CracklePaint och GlitterStickles.
Glöm nu inte att kila in till Skrotboken och kolla de andra tjejernas tolkningar på samma tema! 
Trevlig helg och tack för titten! 

Inga kommentarer: