fredag 23 september 2011

Skisstolkning YouDo // ~ 31 av 100 ~

Det är så härligt när man hittar skisser som överför sig själva till layouten! Åh att då ha papper i mappvagnen som scrapar sig själv gör ju bara saken ännu bättre :-)
Den här layouten är gjord efter YouDo:s skissutmaning som pågick fram till 16/9.
Fotot är taget när vi ankom Trelleborgs hamn efter vår L übeckresa. Fyren var överfull med sjöfåglar. 
De hade medvetet valt att låta skissen vara enkel, för att man själv skulle leka loss med sina dekorationer! 
Man skulle med fördel ha med material från YouDo på sin layout, och det visade sig tyvärr att det enda jag hade hemma var löven! Åh med mitt köpstopp så var det ju bara att gilla läget och göra det bästa av det! Stämpeln, som kommer från Skogstokiga, har jag lånat från Susanne.
Trevlig helg önskar jag alla mina läsare! 

Inga kommentarer: