söndag 18 september 2011

I den gamla scrapgömman // ~ 27 av 100 ~

Igår hos Skrotboken publicerades ett inlägg som handlade om att vi inspiratörer har grävt lite djupare i våra scrapgömmor! Otroligt spännande! Eller vad sägs om att jag hittade en påse med ett färdigt kit som jag plockade ihop på semestern 2010 och sedan helt har glömt bort! Innehållet i kitet var cardstock mönstrade papper, spetsen samt blommorna. Nu fick jag äntligen användning för det! Även stämpelmotivet, lånat av Susanne, har jag haft i min ägo uppstämplat och klart i över 1 år....
November 2010 gjorde vi också en djupdykning kring detta ämne, här hittar du det inlägget! Vad jag gjorde den gången hittar du här.
I båda ovan länkande inlägg har mina "inspiratörskollegor" rotat fram en massa härliga gobitar! Så missa inte den inspirationen :-)
Tack för titten!

Inga kommentarer: