fredag 26 november 2010

I gamla scrapgömman....


Har du som jag en hel del gamla scrapsaker i gömmorna? Dags att gräva fram det och använda då :-) Det är precis vad vi hos Skrotboken har gjort till idag. Mitt gamla på detta kort är den vinröda filtblomman. Vågar inte tänka på hur länge jag haft den i gömmorna, men nu äntligen har den kommit till användning!

Här är samma blomma igen på framsidan av min Stationary Box. 

Dekoration på ovansidan av boxen. Det är mamsen som fyller år snart, och som jag tänkte ge denna till. Hon gillar nämligen att skicka brev med snigelpost fortfarande - charmigt!

Boxen innehåller några stora kort,

några tags,

några små kort samt även

ett gäng färdigstämplade "etiketter" att sätta på korten, har även förberett med dubbelhäftande tejp på baksidan. 
Allt material från oktobers månadskit, det mesta är faktiskt spillbitar! Skönt att inte bygga på dom högarna :-)
Tack för titten!

3 kommentarer:

Casa Ottman sa...

Finfint!
Kram Helena

monica sa...

Vilken smart present!!! Snyggt!

Hege sa...

smart ide att använda sina gamla saker. Jag har bestämnt meg för at inte köpa några nya papper före jag tömt lite på mitt lager.
Vad många fina kort du gjort till Julkorts-utmaningen. Blit lite sugen på att va med i den jag oxå,,,