fredag 19 november 2010

Scrapfeber ~extrautmaning~


Här är mitt bidrag till den extrautmaning som dök upp hos Magdas och Scrapfebern i måndags. Efter mycket trixande kunde jag till slut se den underbara skissen:
Jag jobbade bara med spillbitar från oktobers månadskit.

Wellpappfåglar är en rolig dekoration :-)

Fotot jag scrapade tog jag under min höstpromenad i oktober, därav titeln på layouten.

Härlig blomma från Basic Grey.
Scrapfebern är nu slut för den här gången, vilket självklart känns trist. Men Magdas har dragit igång en julkortsutmaning som jag har hoppat på, så det finns gott om utmaningar att ta sig an än - här finns mer info!
Tack för titten!

2 kommentarer:

Ylva sa...

sÅ FINA GREJER DU GÖR, jAG E OCKSÅ GALEN I SCRAPP OCH FÖDD 78, ANNARS ÄR DET MEST ÄLDRA SOM HAR DENNA HOBBY, VART BOR DU? jAG BOR I mALMÖ, MINA BLOGG ÄR SCRAPPYLVA.BLOGSPOT.COM OM DU VILL TITTA IN.
HÄLSNINGAR YLVA

Maya Isaksson sa...

Så fint! Jag gillar verkligen wellpappsfågeln, är det en die eller en stans? Jättesöt! Wellpapp är så snyggt!