tisdag 2 november 2010

Scrapfeber ~Extrautmaning~


Nu under Scrapfebern har det dykt upp ett par extrautmaningar. Den ena var att göra ett Fars Dagskort. Sagt och gjort. Här har jag fått med alla mina nyinköpta grejjer! Nellie Snellie-diesen, MS-stansen samt även den ena av de blomstansar jag köpte i helgen.

Jag stansade ut 3 st blommor och satte ihop dom, en knapp i mitten och lite GlitterStickles på blommorna så var den klar.
Här skymtar man även lite spets, en floristnål och washitejp.

Här ser man den nya MS-stansen tydligt. Älskar mönstret! Här har jag stansat i två olika papper och lagt på överlappande.

Sist, men inte minst, baksidan.
Alla mönstrade papper är från Basic Greys serie Cappella. Helt underbara papper som jag nog får ta och köpa en omgång till av :-)
Tack för titten!

2 kommentarer:

citronlime sa...

Tjusigt kort :) Och vilka fina stansar du har köpt!
Jag är otroligt sugen på en MS-beställning från Pema. Gillar deras priser på de ;)

Och vad mycket du har hunnit med under scrapfebern, heja heja!
Kramar

monica sa...

Oj vad du skapar på! Härligt kort i härliga färger!!! Stansarna är ju grymt snygga =)

kram!