tisdag 16 november 2010

Scrapfeber ~nr 7~


Den tredje utmaningen i Scrapfebern var att använda sig av ordet Tacksam på sitt alster. Jag letade reda på absoluta favoritbild på maken och skred till verket.

Bokstäverna är utstansade i vanlig cardstock som jag sedan sprayade Perfect Pearl på.

Kakservietten var vit från början, men fick sig en omgång av distresser och även Perfect Pearl innan jag var nöjd.

Pappersrullar i olika storlekar som även dom fått sig en dusch med Perfect Pearl.

Tagen har jag först distressat med tre olika färger för att slutligen stämpla på den med min favoritstämpel från Inkido. Nyckelncharmen hittade jag på skrivbordet och limmade fast den.

Blomstansarna har fått jobba lite igen. Den översta blomman har fått ett rejält lager med CrackleAccent på sig, och av misstag även Perfect Pearl. Men det visade sig bli ett bra misstag :-)
Alla mönstrade papper är från Inkido, olika årgångar.
En layout jag riktigt njöt av att få göra! Kul :-)
Tack för titten.

1 kommentar:

Susanne sa...

Wow vilken underbart fin LO....va du är duktig!!!
Ha en fortsatt trevlig vecka!
Kramizar