onsdag 17 november 2010

Scrapfeber ~Extrautmaning~


I förra veckan kom det en extrautmaning i Scrapfebern, nämligen en skiss. Jag tittade lite på den i måndags och tänkte att jag kanske skulle scrapa.... Knappt 1 timme senare är layouten ovan klar, gjord efter nämnda skiss. Underbart! Här nedan visar jag själva skissen.
Dessutom fick skissen igång mitt egna skissritande, så nu funderar jag på en skissblogg också :-)

Blommor, brads och journalingruta.

Punchinellan fick komma till användning. Måste bli bättre på att använda den!

Salig blandning av blommor som jag grävde fram i min låda. Kul!

Härliga bokstäver från Pink Paislee(?) som jag fick med ett månadspaket tidigare under året.
Nu är det bara en dag kvar av Scrapfebern. Det kommer bli tomt när den är över, men då kanske jag kan komma igång med julkortsverkstaden istället. Glöggen tjuvöppnade jag i fredags, likaså att lyssna på julmusiken.
Tack för titten och tusen tack till alla er som lämnar så fina och goa kommentarer! De värmer otroligt mycket!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Riktigt fin layout! Och så måsta jag säga att jag gillar dina foton i din header också!
/Pernilla R