söndag 7 november 2010

Fota mig


Det mest underbara med mina syskonbarn är deras kommentar "fota mig" så fort de ser en kamera. Alltså inte svårt att få foton att scrapa när jag väl träffar dom!
Den här layouten påbörjade jag en kväll för drygt 2 veckor sedan, men kände mig otrolig missnöjd med den. Därför ställde jag undan den och tog fram den i veckan som gick, fick den klar och känner mig otroligt nöjd. Härligt!

Washitejp är otroligt härligt att jobba med. Ska försöka införskaffa mig fler färger bara...

Mina nya blomstansar har kommit väl till pass. Hjärtat är stämplat med akrylfärg.

Halvcirklarna är urklippta ur ett papper och sedan fastsatta med 3D-kuddar. Längs med remsan som håller samman dom har jag lagt turkos GlitterStickles.

Blomstansen igen och en rub-on från ett gammalt månadspaket.
Alla mönstrade papper är från October Afternoon, vilket ju är en favorittillverkare hos mig. 
Tack för titten!

Inga kommentarer: