söndag 24 mars 2013

Bildkavalkad från min födelsedag

Igår fyllde jag som sagt år och vi hade bokat in oss på en halvdagsspa på andra sidan bron, hos...

Hotell Skansen i Färjestaden.

Dagen till ära så sken solen från en nästan klarblå himmel! Tack för det, efter att ha levt med stark vind och snöfall i flera dagar.

Vi hade bokat varsin behandling, min var en fotkur och då ingick de supersöta tofflorna :-)

Runt om i relax-delen fanns det ord utställda.

I den bortre delen fanns det smaksatt vatten, frukt och nötter bland annat.

Mycket tända ljus för att höja stämningen. 

Keruber fanns det flertalet av också.

Som synes har dessa ljusstakar blivit tillstötta flertalet gånger, men så himla vackert det blir mot stenen.


En dag som verkligen gick i kärlekens tecken!

Det stämmer verkligen in på gårdagen! 

Relaxen åt andra hållet. Det ovala fönstret gömmer den gemensamma bastun.

Det kan jag lova att vi gjorde!

Lyx att dricka ett gott glas rosévin till lunchen.

Väl hemma var vi trött, så en promenad i skymningen blev lösningen. Med tanke på hur vackert det var så var det en ren njutning!

Hemma blev det god middag och ett riktigt gott vin.

Presenten från maken blev två nya berlocker från min favoritdesigner Thomas Sabo 

1 kommentar:

Pillan sa...

Vilken härlig födelsedag... spa... god middag och gott vin... och dessutom en superfin present!!
Kram