måndag 11 mars 2013

Scrapgalens marsutmaning

I söndags, när jag egentligen skulle plugga bildbehandling, så kände jag att det var alldeles för länge sedan jag scrapade. Sagt och gjort. Jag tog mig an Scrapgalens marsutmaning, vilket var att tolka en skiss.

Jag letade fram spillbitar med papper, ett matchande cardstock och smackade ihop layouten. Fotot låg utskrivet sedan några veckor och väntade på att bli scrapat :-)

För en gångs skull hade jag inga problem med titeln!

Blommor, pins och GlitterStickles är aldrig fel.
Jag kan lova att det gick mycket bättre att plugga efter detta, jag behövde få lite andrum i allt det. Men snart hoppas jag att det bara är ett par inlämningsuppgifter kvar. Bara och bara, helt enkla är de inte, men det är väl så det ska vara :-) 

Material
CS: Bazzill, Avalanch White eller Snow
Mönstrade papper: October Afternoon
Blommor: Petaloo, Color Me Crazy, Mini Canterbury
Tags: okänt
Twine: October Afternoon
PearlMaker: Pastellgrön
Pins: Maya Road
GlitterStickles: Lime Green
CrackleAccent
Bokstavsstickers: October Afternoon
Häftklamrar: American Crafts, Daiquiri

Inga kommentarer: