tisdag 19 mars 2013

~ Vecka 11 ~

Jag har lyckats norpa åt mig några minuters scraptid de sista 3 kvällarna. Skönt :-) Förra veckan domineras av min resa till Stockholm.

Kaffeinfärgade blommor och rhinestones.

På fotot ser man den mosaiken som fanns vid hissen på hotellet. Coolt!

Fynd från gömmorna.

Pom-pom/bollfrans som var så hett för några år sedan, nu tycker jag att det syns väldigt sällan på alla vackra alster runt om i scrapvärlden.

Material
CS: Craft
Mönstrade papper: Echo Park, Time & Seasons
Stämplar: Making Memories, magnetiskt stämpelset & okänt/bortglömt märke
DistressInk: Walnut Stain
Die: Martha Stewart, String Lace (tror jag...)
Washitejp: Tim Holtz
Canvastag: YouDo
Pom-pom: October Afternoon
Rhinestones: Inkido
Okänt: Glittrig chipboard, blommor & bokstavsstickers

Inga kommentarer: