torsdag 14 mars 2013

~ Vecka 10 ~

Vilka vårkänslor jag fick i förra veckan, trots den elaka vinden som drog fram här lördag-söndag. Solen sken och knoppar i rabatten!

En favoritstämpel som jag fick syn på av en slump.

Ytterligare en favorit - thickers i foam.

Blomdie som jag tokgillat sen jag fick hem den.

Spetsen börjar jag misstänke att jag har använt sista biten av, även det en favorit.

Material
CS: Avalanche White eller Snow
Mönstrade papper: Webster´s Pages, Your Life, Beautiful
Canvastag: YouDo
Thickers: American Crafts, Giggles
Stämplar: Basic Gray, Sviss Floral & Making Memories, magnetiska stämplar
Die: Marianne Design, Flower Fantasy Die Set
Okänt: Spets, blommor och halvpärlor
DistressInk: Frayed Burlap
GlitterStickles: Crystal
Washitejp: Tim Holtz
Brads: American Crafts

Inga kommentarer: